מייזו עוקפים את אפל במכירות

איפון הינו המותג הנמכר ביותר בארץ ובשנה האחרונה נמכרו עשרות אלפי מכשירים ללקוחות רבים אשר נהנים מהמכשיר המתקדם. המכשיר תוצרת אפל שמחזיקה באחוזים ניכרים מתוך המכשירים שנמכרו בארץ מוכר באיכות הגבוהה שלו והלקוחות שבעי רצון מן התפקוד שלו.

מאידך יצרנית סינית בשם מייזו מחזיקה בקהל מעריצים גדול מאוד בארץ והצליחה לעקוף חברות גדולות ומוכרות שהיו כאן לפניה. בשנה האחרונה מכירות הסמארטפונים של מייזו החלו לעקוף את אלו של אפל. בחודש אוגוסט השנה סימנה לעצמה מייזו מטרה חדשה ונראה שהיא עומדת לבצע עקיפה של אפל במכירות של מכשירים סלולריים.

לא דבר חדש

הזינוק במכירות של מייזו החל כבר לפני יותר משנה וכיום זהו רק המשכיות של מגמה יציבה. הסמאטפונים של מייזו מאופיינים העיצוב מרשים, ביצועים איכותיים וגם במחיר סביר שמתאים לכיס הישראלי. לעיתים המחיר מגיע עד למחצית מהמחיר של המתחרים. הנתונים מייחסים רק למכירות של סלולריים בשוק הפתוח ולא לוקחים בחשבון את מה שמתרחש ברשתות הסלולריות. מצד שני רב הרכישות מתקיימות השוק הפתוח ועל כן יתכן והנתונים מלמדים על מגמה שקיימת בשוק כולו. במהלך החודשים אפריל – ספטמבר החלו המכירות של חברת אפל לרדת, כפי שגם דווח באתר פואנטה .

מה שמתרחש באופן מסורתי זה תהליך של האצה במכירות בכל פעם שמושק מכשיר חדש של אפל היות ומדובר על השקה שנעשתה בזמן האחרון אז יתכן שנראה גידול במכירות של אפל בדו"חות הבאים והיא תצמצם את הפער מול המתרות שלה.

איך זה קרה

את המותג החדש לא הכירו הארץ לפני שנתיים שלוש וכיום הוא נחשב לאחד הפופולאריים ביותר בשוק הסלולר. מדובר על הישג גדול שכן נציגות החברה בארץ נמנעת מהוצאות גדולות על קמפיינים גדולים ועתירי תקציב. היות ושוק הסלולר הינו רחב ומגוון מאוד אז כדאי להיות עם האצבע על הדופק ולבחור במכשירים האיכותיים והמשתלמים ביותר. ניתן כיום למצוא מכשירים מעולים במחיר סביר ולא חייבים לדבוק דווקא באלו שהכרנו עד היום. המיזו הינו מכשיר מעוצב ומרשים וכדאי לבחון את הקניה שלו על פני מכשירים אחרים אשר נמצאים בשוק.