לקוח סמוי – האם זה באמת עובד?

כאשר מנהל נמצא בעסק הוא יודע כי העובדים יעשו כל מאמץ בכדי לעבוד בצורה הטובה ביותר וכי הם יעבדו עם מוטיבציה ועם רצון להוכיח את עצמם. אך מה קורה כאשר המנהל אינו נמצא בחנות או בעסק, כיצד הוא יכול לדעת איך העובדים עובדים באותו מקום? זוהי שאלה חשובה ביותר ויש לה השפעה אדירה על העסק מכיוון שאם העובדים לא מספקים שירות טוב ללקוחות סביר להניח כי העסק ייקלע לקשיים עצומים. על רקע זה יש לציין כי כל מנהל צריך לחשוב על דרך שבה הוא ידע מה קורה בעסק שלו גם כאשר הוא לא נמצא. כאן המקום לציין כי הדרך הכי טובה לעשות זאת היא לשכור את השירותים של לקוח סמוי מהאתר http://www.geokg.com. לקוח זה יבחן את העסק בכיסוי וכך יספק לכם מידע על העסק בצורה הטובה ביותר שיש.

מהו הדבר הכי חשוב בעת הפעלה של לקוח סמוי?

עליכם לקחת בחשבון כי יש משמעות לאופן שבו הלקוח הסמוי פועל בחנות ואנו צריכים להבטיח כי הבדיקה שלו תהיה סמויה ואפקטיבית. אך עליכם גם לקחת בחשבון כי הרבה יותר חשוב מהדרך שבה הלקוח פועל זה האופן שבו הוא מוצא את הקשיים ואת הבעיות בעסק. עליכם להבין כי לקוח סמוי חייב להבין בדיוק מה הן הבעיות בעסק שלכם והוא חייב גם לתאר את הבעיות הללו בצורה חכמה. על כן יש משמעות אדירה ליכולות הניסוח של הלקוח סמוי ואנו צריכים להבטיח כי הן תהיינה ברמה גבוהה וזאת בכדי להבטיח כי הוא יענה על הצרכים שלנו בצורה מושלמת.

מדוע יש להבטיח כי החברה אשר שוכרת את הלקוח הסמוי תפקח עליו בצורה טובה?

כאשר אנחנו מדברים על לקוח סמוי אנחנו צריכים לזכור כי הוא לא פועל בחלל ריק וכי יש חברה אשר מפעילה אותו. בכדי להבטיח כי הלקוח מבצע את התפקיד שלו בצורה הטובה ביותר שיש אנחנו צריכים להבטיח כי החברה תפקח על הלקוח בצורה הטובה ותוודא כי הוא מבצע את התפקיד בצורה טובה.