איך בוחרים חדרי ישיבות

הבחירה בחדרי ישיבות היא בחירה מאוד משמעותית היות וזה מה שלמעשה ישפיע על האפקט ועל התוצאות של אותן הישיבות. אנחנו עדים לכך כי יש מקומות עבודה, ארגונים או משרדים, שם נהנים העובדים מכל ישיבת עבודה והם שמחים לקראתה כאשר לא פעם הם יוצאים משם עם משימות חדשות שהם לא חשבו עליהם. מנגד יש מקומות עבודה שם כל ישיבת עבודה הופכת להיות מעמסה מתישה ומאוד לא נחמדה. במקרים רבים הדבר תלוי רק בחדר הישיבות.


חדר ישיבות נוח ומזמין

על מנת שהישיבות תהיינה מוצלחות והעובדים ייהנו לשבת ולשתף פעולה, חשוב להשקיע בעיצוב של חדר הישיבות, כמו שתוכלו לראות באתר של ג'וב אנד ג'וי. אם הוא יהיה מעוצב נכון, אם הוא יארח את כל הצוות באופן מזמין, נוח ונינוח, ניתן יהיה להיות רגועים ובטוחים כי מהישיבה ניתן יהיה להפיק את מלוא התועלת.


מה זה אומר חדר ישיבות נוח ומזמין?

  • כיסאות ישיבה נוחים – על מנת שחדר הישיבות אכן יהיה כזה, ויענה על ההגדרה של 'נוח ומזמין' חשוב לשים לב למקומות הישיבה של העובדים. זה הדבר החשוב ביותר לפני הכול. אם יהיה להם נוח לשבת על כיסא מזמין ומפנק, הם ייהנו מאוד מהשהייה בחדר הישיבות שתזמינו.
  • שולחן מרווח – שולחן הישיבות אמור גם כן להיות מרווח ומתאים לכל הצוות. הוא אמור להכיל את כל הצוות שיסב סביב השולחן באופן כזה שכולם יחושו שותפים לכל מה שקורה סביב השולחן.
  • תאורה – התאורה היא גם כן נקודה מאוד מהותית ומכריעה. תאורה עוצמתית מידי תגרום לסנוור ותעייף את העיניים. מנגד תאורה עמומה וחלשה מידי, תעיק על הראות ולא תאפשר ליהנות מהשהייה במקום.
  • מסך – חשוב שיהיה מסך גדול מתאים להרכב המתוכנן כך שניתן יהיה לעשות בו שימוש אפקטיבי ויעיל. מלבד זאת יש לשים לב כי התפעול של המסך אינו מורכב מידי על מנת שאכן ניתן יהיה ליהנות ממנו באופן נוח, ניגש וקל.
  • אוויר ואווירה – חשוב לשים לב לאווירה של המקום. הוא נגזר באופן ישיר מהעיצוב של החלל. חשוב גם שהמקום יהיה מאוורר ולא מחניק.

רק כך הישיבות בחדר הישיבות תובלנה למטרות הרצויות.