סלולר לעסקים: השוואה בין חבילות סלולר

אין זה סוד, חברות הסלולר מחזרות אחר עסקים, וזאת כי עסק הנו לקוח גדול שמכניס הרבה יותר ועל כן מבחינת חברת הסלולר שווה להעניק הנחה, לפתות עם הטבה ולהשקיע בשירות אישי, כי בסופו של יום ההשקעה תחזור ואף עם ריבית. מכאן שכל עסק יכול ליהנות משלל הטבות, אך כיוון שכולם מחזרים, ואילו לכל עסק יש צרכים ייחודיים, חשוב לבחון היטב במי וכיצד בוחרים, כאשר מראש ראוי לדעת שבחירה שנכונה עבור עסק אחד אינה בהכרח תהיה אידאלית עבור עסק שני.


התאמה מלאה ועוד

חבילת סלולר לעסקים צריכה להתאים הן עבור צרכים שוטפים והן עבור צרכים מיוחדים, הן עבור צרכים עכשוויים והן עבור צרכים עתידיים, כך שהרבה פעמים בית העסק עצמו אינו יודע מה הוא צריך, ועל כן יש להכיר את התמונה הגדולה, לדעת שבין היתר ניתן להשיג את הרשימה הבאה: מכשירים חכמים, הגנת סייבר, חבילות אחסון על גבי ענן, מבחר חבילות גלישה, שרת וירטואלי, שירותי תיקון, ראוטר סלולרי, שיחות ועידה, נציגי שירות אישיים וכדומה.


חברות מובילות

אם נעצור ונציין שכיום יש פחות או יותר כעשר חברות מובילות, נבין שללא ספק ההשוואה חשובה, ועל כן אם מראש מבקשים לקצר הליכים, ניתן לפנות אל חברה שמציעה עזרה ממוקדת. רוצים שנעבור בקלילות על הנתונים העיקריים של כמה חברות אקראיות? עשינו עבורכם מעט שיעורי בית, מוזמנים לגזור ולשמור:


השוואה מהירה

  1. חברת voicenter – החברה מומחית במתן פתרונות תקשורת לעסקים, כשהיא מספקת שלוחות סלולריות, שעבורן אין צורך בתשתית אינטרנט וספק, כחלק משירותיה. כמו כן, ניתן להקליט שיחות ולקבל שירותים נלווים כמו IVR, ניטור ובקרת שיחות ואינטגרציה למערכת CRM לניהול לקוחות. והמחירים? בהחלט משתלמים.
  • רמי לוי – מבצעים שווים, החבילה ללא הגבלה, המחיר קבוע לאורך זמן, שיחות לחו"ל במחיר נמוך, ניתן לנייד מספר קיים וכמובן שגם לרכוש מספר חדש. עם זאת על דמי ההתחברות משלמים עלות חד פעמית.
  • פלאפון – החבילה ללא הגבלה, מדובר ב100 ג'יגה למשך 5 שנים, מרוויחים שירותי פלאפון סייבר ושירותי פלאפון Cloud, אין דמי מעבר בין החברות, בעת חריגה מתוכנית הגלישה העלות מתחשבת, וחבילת ההודעות והדקות ממש הוגנת.
  • סלקום – סלקום מציעה לעסקים נציג אישי, מענה מהיר, מבצעים מתחלפים ושווים, חבילת דקות והודעות ללא הגבלה, מחיר קבוע במשך שנים קדימה ואף ישנה הטבה – זיכוי עבור רכישת אביזרים משלימים.
  • פרטנר – פרטנר מציעה סל שירותי תקשורת לעסקים, שירותי אבטחה מתקדמים, שירותי ענן, תכניות סלולר ברשת 4G, שירותי שיחה בלחיצה, שירותי תמסורת בפריסה ארצית, תמיכה אישית ומגוון פתרונות מתקדמים בתחום אבטחת המידע.
  • גולן טלקום – חברת גולן טלקום בעיקר מתמקדת בעסקים קטנים. החברה מציעה גלישה עד 6 ג'יגה ללא הגבלה, שיחות והודעות לחו"ל ללא הגבלה (בין היתר כלולות 100 דקות לרשתות הפלסטינאיות) ודמי החיבור הינם חד פעמיים. כמו כן, כל אחזקה של קו מצריכה תשלום קבוע.


בוחרים מחזר!

לסיכום נציין שאכן יש טעם להשוות – אם על מנת לחסוך ואם על מנת להתייעל, ופה נציין שרוב המידע שציינו נועד להעניק כיוון ראשוני. בנוסף, ראוי להבין שהמבצעים מתעדכנים וההטבות משתפרות וברוב המקרים החברות אינן מפרסמות פרטים מפורטים, אלא שולחות הצעה מסודרת רק לאחר פנייה אישית. אי לכך חשוב ביותר לקבל עזרה וחשוב ביותר להאציל סמכויות (לטובת ההשוואה), וזאת רק לאחר שבונים רשימת מכולת של דגשים אישיים. כמו כן, תמיד מומלץ לבדוק מהי מדיניות החברה לגבי עזיבת החבילה, לאלו מדינות ניתן לטלפן במסגרת החבילה ומה קורה במצב של חריגה. השקיעו ותרוויחו – בחרו במחזר המתאים ביותר!