רכשתם דירה להשקעה, אבל היא מרוחקת מכם. להלן דרכים לתחזק אותה

ישראלים רבים רוכשים נכס להשקעה כדי ליהנות מעליית הערך שלו, כדי להגיע לדירה זו מעת לעת ולשהות בה כמו בתקופת החופשים והחגים או ליהנות מההכנסה הפאסיבית החודשית באמצעות קבלת שכר דירה. 

תחזוקת דירה המרוחקת ממקום המגורים הקבוע 

אם מדובר בדירה מרוחקת כמו לדוגמה אדם הגר בתל אביב שרכש דירה בצפון, חשוב לו לשמור על ניקיון שוטף ותחזוקה נאותה ומכיוון שהוא עסוק בעבודתו, הוא מחפש פתרון מעשי.  הדרך הנכונה ביותר היא תיאום נושאי ניקיון ותחזוקה שיבוצעו על ידי חברת ניהול נכסים שברוב המקרים מטפלת בכמה נכסים הנמצאים בסביבה זו.

חברה זו, כמו אביב ניהול ואחזקת מבנים, דואגת לבצע ניקיון באופן קבוע אחת לתקופה בהתאם לסיכום עם בעל הנכס. הניקיון כולל את כל חדרי הבית, המטבח, המרפסת והשירותים. כמו כן טיפול שוטף בגינה, השקיה של הצמחים, הפרחים והעצים, הוצאת כל העשבים שגדלים באופן פראי וטיפוח הגינה. 

בנוסף לכך אנשי התחזוקה מוודאים באופן שוטף שהמערכות כמו מיזוג האוויר ומערכת החשמל פועלות באופן תקין ,כך שיוכלו לשרת את בעל הנכס המגיע לשם.

אם בעל הנכס מעוניין להתקין ציוד מסוים בדירה, אנשי חברת הניהול מתאמים עם המתקין את מועד ההגעה שלו כך שהם ימתינו לו בנכס והוא יבצע את עבודתו וזאת כדי לא להריץ את בעל הנכס מהמרכז לצפון לצורך פעולת התקנה זו.

אם קיימים תשלומים שוטפים שיש לבצע, חברת הניהול אחראית על ביצועם לגורמים השונים כמו חברת חשמל, תאגיד המים, ארנונה לעירייה או לוועד הבית. 

היערכות לקראת הגעת בעלי הנכס 

אם בעלי הנכס מודיעים שהם מתכוונים להגיע לדירה ולשהות בה כמה ימים מבצעים עובדי חברת הניהול כמה פעולות נקודתיות כדי לאפשר להם שהיה נוחה ונעימה. הם מבצעים ניקיון, עורכים קניות בהתאם לדרישה, מטפלים בנושא הכביסה כמו מפות ומצעים שיהיו נקיים עבורם ודואגים שהבית יהיה מסודר באופן מושלם.

התוצאה היא נפלאה ולכן מדובר בשירות מוצלח מאד של חברת הניהול העושה כל שניתן כדי לטפל כראוי בדירה המרוחקת.

להתעניינות גם על תיווך בתל אביב.