איך משקיעים בנדל"ן בארה"ב

כול מי שמעורה במה שקורה בעולם וקורא חדשות בתחום הכלכלה, יודע שרבים הישראלים אשר בוחרים לרכוש נכסים בארצות הברית ולאו דווקא בישראל.  ארצות הברית שחוותה נפילה ושפל בתחום הנדלן בשנת 2000 מציעה כיום דירות, בתים ומבנים במחירים נמוכים להפליא. בכך אפשר למצוא נכסים שמכילים חדרים גדולים, כמה עשרות דונמים, בריכה, חדר אורחים ושאר אלמנטים שהופכים את הנכס למושלם! אבל כיצד מבצעים השקעה בנדל"ן בארצות הברית? כמה טיפים בהמשך.

זה נכון, ארצות הברית הייתה וממשיכה להיות ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות. מדינה זאת מאפשרת לכול מי שמגיע אליה כדי לעשות שם עסקים – פריבילגיות והצלחה. בכך גם משקיעים ישראלים נהנים מפריבילגיות שמקנה המדינה לתושביה או לאנשי העסקים שמגיעים אליה.

אחת ההשקעות הפופולאריות כאמור, היא השקעות נדל"ן בארצות הברית, בעוד שרבים הישראלים אשר מחפשים נכסים לשיפוץ ולאחר מכן יעוד הנכס להשכרה או מכירה. ישנן כמובן מקרים בהם אין צורך לשפץ את הנכס אלא לרכוש אותו ומיד לאחר מכן להשכירו ברווח משמעותי.

מה דורשת השקעה בנדל"ן?

מי שירצה לבצע השקעה כזאת כדאי שישים לב למספר דגשים:

בדיקת ערך הדולר

בדקו מהו ערך הדולר שכן ערכו משתנה כול הזמן. בדקו האם הדולר נמוך או גבוה, ובהתאם לכך בצעו את השקעתכם.

בדיקת האזור והתשתיות

חשוב לבדוק את האזור בו אתם רוצים לרכוש דירה. בדקו כי המקום מיועד לפיתוח וכי איכות החיים בו סבירה עד גבוהה. בכך לא תסתכנו ברכישת נכס שמחירו ירד.

איתור חברת השקעות מקצועית

אתרו חברות השקעות מקצועית שתוכל לנהל עבורכם את כל העסקאות ואת ההשקעה. בחירת חברת השקעות מקצועית כמו חברת האנדסאוף, תוכל לעזור לכם למנוע עסקאות שאינן כשרות או שעלולות להזיק לכם.

השקעה בחניונים

חשוב לדעת כי מלבד השקעה בדירות בארה"ב, אפשר לבחור להשקיע באלמנטים אחרים כמו בחניות. השכרת חניות בארה"ב היא עסק כלכלי משתלם שמאפשר להנות מנכס מניב ללא עיסוק בבירוקרטיות ובדיירים. מלבד זאת, המיסוי על חניות נמוך משמעותית מזה של נדלן.

השקעה במלונות

עוד מומלץ להשקיע בחדרי מלון. בארצות הברית יש מגוון מלונות שמאפשרים רכישה של חדרים ובכך קבלת נתח גדול מהרווחים של בית המלון. באמצעות מתן תשומת לב לכול האלמנטים האלה, אפשר לבצע השקעה נכונה בארצות הברית.