עורך דין מיסים – מתי נזדקק לו?

ישנן שתי סיבות עיקריות שבגינן נזדקק לעורך דין שעוסק בתחום המיסים. הסיבה הראשונה היא בזמן שרשויות המיסים מחליטות לערוך סוג של בדיקה או חקירה בנוגע למיסים ששילמנו (או היינו אמורים לשלם), והסיבה השנייה נוגעת לצורך בעורך דין שייצג ויסדיר עבורנו את כל מה שקשור למיסוי – זאת בתחומים שונים ובנושאים שונים.

עורך דין שעוסק במיסים, הוא משפטן מיומן שיודע כיצד להוזיל מיסים או לתמרן בין המיסוי הכבד, והוא יספק ייעוץ וסיוע בתחום דיני המסחר עבור אנשים פרטיים, חברות, ארגונים ובעלי עסקים. כיום כמעט כל מי שאוחז בחברה גדולה ארגון או עסק – מחפש אחר עורך דין מומלץ שעוסק בתחום. אבל מהם התרחישים בהם נזדקק לעורך דין? הנה מספר שירותים ותחומים בהם איש המקצוע עוסק:

משפט מסחרי

משרדים שעוסקים בייצוג חברות מסחריות כמו באתר https://asnafy.co.il/, מספקים שירות שכולל ייעוץ וייצוג בתחומי המס, תוך סיוע בהכרות עם מס ערך מוסף, ייצוג בעת חקירות מס, שירותי מיסוי מוניציפלי, גילוי מרצון מול מס הכנסה, שיתוף מידע והענקת מידע לנחקרים, ייצוג מול הרשויות וכדומה.

מיסוי בינלאומי

מי שמקים או הקים חברה בינלאומית יזדקק לעו"ד שמייצג גופים בינלאומיים המתקיימים במדינות ריבוניות. המשפטן יספק שירות וייצוג לאורך כל הדרך תוך ייצוג מלא בכול נושאי המס בזירות גלובליות. בכך אפשר לבחור נכון את ההתנהלות הארגון ולהנות משיעור מס נמוך יותר.

מיסוי חברות

מי שמתמודד עם נושים ועם סוגיות מול מס הכנסה: יוכל לקבל סיוע של פרקליט מקצועי המספק דרכים גמישות יותר להשקעות, כמו גם קבלת תשואות גבוהות יותר תוך סיוע בבניית מבנה הון גמיש וליווי לאורך כול הדרך.

מיסוי הייטק

בישראל וברחבי העולם ישנן אינספור חברות הייטק פעילות. עורך דין מיסים להייטק יקנה ממשק ייחודי שמקשר את עולם ההייטק אל עולם המיסוי. המשפטנים הטובים בתחום יספקו שירות וליווי לחברות ועובדים בתחום ההייטק.

חקירות מס הכנסה

כמו שהזכרנו, ישנם אלה מאיתנו שזקוקים לעורך דין מס הכנסה בזמן בדיקות שמבצעת הרשות בעסקים. לשם כך דרושים אנשי המקצוע המיומנים ביותר שיספקו ליווי, שירות, הגנה וייצוג לאורך כל הדרך.

קראו גם על: עורך דין למיסוי מקרקעין