נדלן במודיעין

אם אתם רוצים לרכוש דירה אתם ודאי יכולים להתעניין בסוגים שונים של נדלן במודיעין או באזור אחר בארץ נדלן הוא תחום נרחב ומגוון. יש סוגים שונים של נדלן יש למשל מגרשים משקים, אבל רוב האנשים מחפשים דירות למגורים. רוב האנשים מחפשים דירה בשביל לגור בה, או דירה בשביל להשקיע כדי להשכיר אותה

 

בדיקה כללית של אזור בו בחרתם לגור

 

אם לדוגמה בחרתם באזור שנראה לכם מצוין עבורכם, והחלטתם שאתם רוצים לרכוש בו דירה
או שראיתם בדירה שמעניינת אתכם באזור מסוים, כדאי לבדוק עוד דירות באזור הזה. לחקור ולבדוק לעומק את האזור מבחינת דירות. כך ניתן להשוות מחירים שונים, לראות מה הכל דירה מציעה, ומה אתם יכולים להשיג באזור הזה בתמורה לכסף שלכם.

 

מה לבדוק כאשר בודקים דירה לרכישה?

 

כאשר אתם בודקים דירה, במיוחד עם זאת דירה יד שנייה, כדאי לבדוק שהכל תקין בה מבחינת חיבורי חשמל, ברזים של מים מצב המטבח ועוד. אלא אם כן אתם רוצים לעשות שיפוץ בדירה שאתם נכנסים אליה,  כדאי לראות שמצב הדירה מניח את הדעת. בדירה חדשה כמובן רואים את השרטוטים ורואים עם הבנייה בשטח . ובודקים האם אתם מקבלים כל מה שהקבלן הבטיח לכלול בדירה.

 

בדיקת הסביבה

חשוב גם לראות שהדירה שקטה. כדאי לבוא לבקר את הדירה בכל מיני שעות במשך היממה
כדי לראות שהסביבה שקטה גם בבוקר גם בערב גם בצהריים. שאין אנשים שמפריעים ועושים רעש.
שאין תחבורה שעושה רעש רב. אפשר אפילו לדבר עם ועד הבית ולברר קצת על השכנים מעליכם או מתחתיכם. ולהבין מה האווירה בבניין ואיך השכנים.

 

לעשות סיור בשכונה

 

אם אתם חושבים על דירה באופן רציני כדאי להסתובב באזור להתרשם מהשכונה לברר על בתי הספר בשכונה. לברך על הגנים שקיימים בשכונה לילדים קטנים אם יש לכם ילדים קטנים. לברר מהו מרכז הקניות הקרוב אל הבית. אם יש מתנ"ס קרוב לבית אם יש בית כנסת קרוב לבית אם נקודה זו חשובה לכם. ואם אתם נוסעים בתחבורה ציבורית, או חלק מבני המשפחה נוסעים בתחבורה ציבורית.
כדאי לברר מה הם ההסדרים של התחבורה הציבורית באזור של הדירה שאתם רוצים לעבור אליה.