האם כדאי להשקיע ביוון?

משקיעי נדל"ן רבים כיום בוחרים להשקיע את כספם מעבר לגבולות ישראל. בעשור האחרון הדירות בארץ עלו במאות אחוזים מה שהפך את השוק הישראלי למעט פחות אטרקטיבי. ישנם מקומות שונים גם בארץ שיוכלו לספק לציבור המשקיעים עליות ערך יפות, אך לא דומות לאלה שניתן לקבל מעבר לים. לכן, אנשים רבים כיום בוחרים להשקיע את כספם ביוון. השקעה ביוון כה כדאית בשל העובדה הפשוטה כי אחוזי התשואה החודשיים משכירות הדירות שם גבוהים משמעותית מאחוזי התשואה המקובלים בישראל וכן בשל עליות ערך בשווי הדירות עצמן. שוק הדירות ביטון עדיין לא עשה את העלייה שמרבית האזורים בישראל כבר עשו, מה שמאפשר למשקיעים רבים ליהנות מרכישת דירות במחירים מוזלים, קבלת אחוזי תשואה מכובדים ביותר ואף עליית ערך משמעותית של עשרות ואף מאות אחוזים. 

כל הסיבות והיתרונות של השקעה ביוון – אחוזי תשואה גבוהים במיוחד ועליות ערך של עשרות אחוזים

במידה וגם אתם מעוניינים להשקיע את כספכם, חשוב לדעת כי יש לא מעט אפשרויות טובות ביוון. חשוב להדגיש ולומר כי עח מנת להשקיע נכון חשוב לערוך סקר שוק וניתוח מעמיק של הגרים בו, השוכרים באזור, צורכיהם ורצונותיהם. לא כל דירה ביוון תחשב למציאה ולעיתים, ללא ידע מקצועי וניסיון בתחום, ניתן אף לרכוש דירה שאינה מספיק אטרקטיבית שתתקשו להשכיר. לכן, אם אתם רוצים לעשות זאת נכון, וודאי תשמחו לשמוע כי כיום יש לא מעט אנשי מקצוע שלומדים עבורכם את האזורים המבוקשים והטובים ביותר בהם תוכלו להשקיע בהצלחה מרובה.   

היעזרו באנשי המקצוע הנכונים והטובים ביותר 

כל שנותר לכם לעשות זה לבחור נכון את אנשי המקצוע המציעים השקעות ביוון ולעשות את הצעד הראשון של יצירת קשר וקביעת פגישה לבירור כלל הפרטים החשובים ביותר.