יאיר מורט – יזמות בנייה מתקדמת

איר מורט – לשעבר מראשי מנהלת המגורים של צה"ל, אשר בנתה בין היתר את פרויקט המגורים הצבאי ביבנה. יאיר מורט הוא אחד ממנהליה ובעליה של חברת טריפל אר, שבנתה מאוד יחידות דיור ברחבי הארץ. בואו נכיר את הדמות.

 

יאיר מורט – יזמות בנייה מתקדמת

אחד מבעליה ומנהלי של חברת "טריפל אר", אשר יזמה ובנתה מאוד יחידות דיור, בעיקר במסגרת של עמותת בניה וקבוצות רכישה. יאיר מורט משמש כיום כאחראי תחומי הכספים והארגון בחברה.

נאמר זאת כך; אם אתם חושבים על חבירה לקבוצת רכישה ויזמות נדל"ן בכלל, אנחנו ממליצים בחום על חברתו של מורט שמקום מושלם למשקיעים ישראלים.

 

מהו מועדון השקעות?

חברי מועדון השקעות מקיימים פגישות שונות שבהן הם לומדים על היתכנותן של השקעות שונות ומקבלים החלטות יחד. הקבוצה עשויה לקנות או למכור על פי הצבעת החברים בה.

הרשות לניירות ערך אמנם אינה מסדירה באופן ספציפי מועדוני השקעות, אך פעילות כלשהי במועדוני השקעות אלו, יכולה להיכנס לתחום הבורסה, על כך נרחיב במאמר נפרד.

 

יתרון מועדון השקעות

מועדוני השקעות בהכוונה עצמית, מאפשרים לחברים בה לחקור ולבחור השקעות יחד, אך כל חבר משקיע את כספו משלו בנפרד. הכספים אינם מאוגדים. דרך זו היא טובה שכן כל אחד יוכל לצאת ממנה בזמן שיתאים לו ולעשות כרצונו לאחר מכן.