איך מוצאים אנשים החייבים כסף

מאות אלפי אזרחים במדינה, נמצאים תחת זהות חסויה משהו, שלא תמיד מאפשרת את הגישה אליהם לצורך העברת מכתבים והודעות חשובות. על הדרך שתקל עליכם למצוא אנשים אלו, במאמר שלפניכם.

 

איך מוצאים אנשים החייבים כסף

חברות רבות מחפשות, לעיתים, אזרחים חייבים בתיקים מסוימים, כדי למסור להם הודעה דחופה או כדי לספר להם על יתרות חוב או זיכוי כלשהן לגביהם. ישנם דרכים רבות לעשות זאת ולבצע פעולה של איתור חייבים אך הדרך הטובה ביותר היא לתת לאנשי מקצוע לעשות זאת עבורכם.

היום, יש אנשי מקצוע שמומחים במציאת ישות, אדם או חברה מסוימים, כדי למסור להם הודעות כאלה ואחרות.

מומחים אלה מתורגלים היטב ומתייעלים בחיפושים אלה בעזרת מאדרי מידע שונים כמו רשתות חברתיות, חברות אשראי או נתונים ממשרדי הממשלה על חייבים.

 

מידע מהבנקים – האם זה חוקי?

בנקים יכולים לקבל קנסות חמורים בגין חשיפת מידע פרטי על לקוחותיהם. אך אין זה אומר שהם לא יעשו זאת במצבים מוגבלים מסוימים, בדרך כלל בקשר לצו בית משפט או הליך משפטי.

אתם יכולים למשל לשלוח שאילתה על אדם מסוים לכל בנק במדינתכם או בעירכם. אם לחייב שלכם יש חשבון בהם, בסופו של דבר תקבלו תשובה. אבל משלוח שאיתלה לכל בנק, יכול להיות עסק יקר מאוד;

יהיה עליכם לקבל פסק דין המורה על כך, ולאחריו, לצמצם את מספר האפשרויות על ידי עיון במסמכים ציבוריים.

 

תבעו את החייב שלכם

ברוב המדינות, תזדקקו לפסק דין – פסק חתום על ידי שופט – כדי לגבות כסף מחשבון בנק של אדם חייב. על ידי תביעה כזו, אפילו בבית משפט לתביעות קטנות, אתם יכולים לקבל פסק דין זה.

 

רוצים לדעת עוד? הכנסו עכשיו – שליחות משפטית Uget Today.