ניקוי ספות מקצועי – האם כל כתם ניתן לניקוי?

לספות יש תפקיד חשוב בכל בית, משרד, חדר המתנה ובמקומות נוספים. הן משמשות לעבודה ופנאי וגם יוצרות רושם אצל אורחים ומבקרים אם מדובר במקום עבודה. ספות נוטות להתלכלך בשל ריבוי היושבים עליהם וכן מים, זיעה, אבק ולכלוך שמצטברים בחדר. אם מדובר בסימנים קטנים או כתם קל – ניתן לנקות אותו בלי בעיה בכוחות עצמכם, אבל במקרים קשים עדיף לפנות לניקוי ספות מקצועי ולהימנע מנסיונות לפתור את הבעיה בכוחות עצמכם. הניקוי ידרוש תשלום אבל ישתלם לכם ללא ספקוימנע מצב בו תצטרכו להוציא סכום גדול פי כמה כדי להחליף את הספה.

 

כיצד מתבצע ניקוי מקצועי

הניקוי יתבצע ברוב המקרים בבית הלקוח או במשרדו. את הניקוי המקצועי מבצעים פועלים מנוסים אשר יודעים להשתמש בחומרי ניקוי שאינם נמכרים בחנויות הרגילות, ויש להם כושר איתור לכל סוגי הכתמים ועבור ספות בד ועור גם יחד. ניקוי מקצועי לוקח שעה עד שעה וחצי ומומלץ בכל שנה-שנתיים. כך תבטיחו שהספה תוכל לשמש אתכם לשנים רבות ללא חשש מבלאי מוקדם. לספות מעור יש חומרי ניקוי ייעודיים שנועדו למחוק כתמים ולכלוכים ולשמור על מראה יוקרתי, בעיקר כאשר מדובר בספות מעור לבן. ספות מעור לבן מועדות יותר למגע לכלוך אבל גם בו אפשר לטפל כדי שהמראה היורקתי יישמר וגם הנוחות בישיבה. לפני הזמנת הפועלים חשוב לשאול ולקבל מענה מדויק על חומרי הניקוי בהם ישתמשו.

 

פנייה לחברה אמינה

את המשימה יש להטיל אך ורק על פועלים מחברה אמינה ובעלת מוניטין ולפני ההזמנה לקבל מהם מידע מלא על תהליך הניקוי אורכו וכמובן העלויות. הזמנת פועלים מחברות אנונימיות עלולה להסתיים בספה מלאת פגמים וכתמים.