5 דברים שצריך להיות לכל יועץ

כמעט כל אם שבא לרכוש דירה ראשונה מוצא את עצמו נאלץ ליטול משכנתא. בלי זה קשה עד בלתי אפשרי לשלם על דירה.

אז בעוד שיש אנשים שלא מבררים יותר מידי והם פונים מיד לבנק בו הם מנהלים את החשבון שלהם ומבקשים להוציא משכנתא, הרי שיש אנשים שהם עושים הרבה מאוד שיעורי בית עד שהם מגיעים להחלטה ובוחרים את המשכנתא המתאימה להם.

אנחנו כאן על מנת להמליץ לכך לפנות לפני הכול אל יועץ משכנתאות. זאת על מנת שהבחירה בסופו של דבר היה בחירה חכמה ונבונה והמשכנתא אכן תהיה הכי נוחה והכי מתאימה לצרכים ולמטרות, כמו גם לאפשרויות ההחזר של המשכנתא.

כך תבחרו יועץ משכנתאות

אנחנו כאן על מנת ליין בפניכם 5 דברים חשובים עליהם אתם צריכים לתת את הדעת בעת הבחירה ביועץ משכנתאות.

  1. הנכון והחכם ביותר הוא לפנות אל יועץ משכנתאות עצמאי וחיצוני שלא עובד מטעם הבנק.

יועץ משכנתא כזה ייטיב לתכנן עבורכם את המשכנתא או את ההלוואה הכי מתאימה לכם שאכן תיתן לכם את המענה המדויק לצרכים שלכם.

  • חשוב לדעת כי משכנתא שהיא מותאמת ללקוח, והיא לא מתוכננת על ידי יועץ מטעם הבנק, היא משכנתא טובה וגם זולה פי כמה וכמה. משכנתא כזו חוסכת הרבה מאוד כסף ללקוח שנהנה ממשכנתא בתנאים הכי טובים.
  • תנאי ריבית משופרים – כאשר פונים אל יועץ משכנתאות פרטי נהנים מתנאי ריבית משופרים. ברור שזהו יתרון מהותי ומשמעותי ביותר ושווה לתת על זה את הדעת.
  • פריסת תשלומים הכי נוחה ללקוח – משכנתא שהיא מתוכננת באופן מדויק ומותאם ללקוח היא משכנתא הכי נוחה גם מבחינת פריסת התשלומים. הלקוח יקבל את התאים הכי טובים והכי נוחים עבורו.
  • משכנתא עם מינימום סיכון – חשוב לשים לב כי המשכנתא היא עם מינימום סיכון ללקוח. החברה או היועץ יבנו את תיק הלקוח עם מינימום סיכונים תוך מיפוי המצב הפיננסי של הלקוח, התחשבות בצרכים והתייחסות לתכנון העתידי המדויק.

לסיכום נוכל לומר כי משכנתא כזו הנבנית ע"י יועץ, תהיה מתאימה יותר, משתלמת יותר וגם אפשרית יותר ללקוח.