מיתוג עסקי

מיתוג עסקי

מיתוג עסקי נועד לשקף את העסק כלפי פנים וכלפי חוץ. במיטבו הוא מגלם את מהותו העמוקה והבסיסית של העסק באופן זכיר ונעים. מיתוג במיטבו נועד לבדל את העסק לעומת המתחרים ולאפשר ללקוחות להזדהות, לחבב, לאהוב או להוקיר את העסק (הכל בהתאם לאופי המיתוג הרצוי).

המיתוג שהופך עסקים לגדולים יותר

למיתוג יש ערך תדמיתי, אבל אפשר להתייחס אליו גם כסוג של "סופר פוד" כלכלי עסקי. כלומר, מיתוג עסקי במיטבו נועד לשפר את העסק, להעניק לו יתרונות שונים ולהפוך אותו לטוב יותר ולגדול יותר. נכון, המיתוג כשלעצמו לעולם לא יהפוך עסק קטן לעסק גדול בין לילה, אבל בצורה מתמשכת, הוא אכן יכול להפוך עסק לגדול יותר. זה מתחיל בתדמית – מיתוג עסקי שמקנה לעסק זיהוי של גודל ועוצמה מתחיל להיתפס על ידי הלקוחות כעסק יותר מצליח, גדול ומשגשג. קוראים לכך הנבואה שמגשימה את עצמה. אתם רואים את עצמכם כגדולים יותר, טובים יותר ומצליחים יותר? בעסקים, כאשר אתם מכוונים גבוה וממתגים גבוה, הסיכוי להגיע לשם הרבה יותר גדול.

בולטים יותר, מובחנים יותר

במיטבו, עיצוב לוגואים ומיתוג עסקי מציף למעלה את הפרופיל העסקי, הדי אן איי העסקי. המיתוג בעצם חושף לאוויר העולם לכל הפחות חלק מהמוטיבציה של העסק, מהיכולות או הגישה של בעלי העסק או של הארגון כולו. מעבר לכך, מיתוג עסק גם אחראי על המשימה הלא פשוטה, להפוך את העסק לבולט יותר ומובחן יותר, מול סביבה עסקית שיש בה הרבה מאוד מתחרים. כשיש הרבה מתחרים שמציעים בערך או בדיוק את אותו הדבר, החשיבות של מיתוג עולה כפל כפליים. יחד עם זאת, עובדה היא שגם עסקים ייחודיים רוצים להציף את הייחוד שלהם, בצורה של מיתוג ראוי לשמו.