מה עושים במצב של הפרת הסכם מכר?

במצב בו ישנה הפרת הסכם מכר יהיה חשוב להבין כי יהיה צורך לפנות אל עורך דין באופן מידי וזאת מכיוון שמדובר בחוזה בעל משמעות רבה אשר טומן בחובו התייחסות לשלל רחב של היבטים ונושאים אשר קשורים להליך מכירת הדירה. בכל אופן, כאשר מדובר על הפרה של ההסכם, יהיה חשוב לבחון מאיזו סיבה הוא הופר ולקחת בחשבון פרמטרים אחרים כדי לקבוע את הפיצויים שיהיה ניתן להשיג.

האם בוצעה הטעיה מצד הרוכש?

במידה ומגלים כי הרוכש של הנכס לא באמת היה מעוניין לרכוש את הנכס, וישנה אפשרות להוכיח זאת, אזי יהיה ניתן להשיג פיצויים מאוד משמעותיים לאחר תביעה בבית המשפטית אשר יכולים להגיע לסכומים של מאות אלפי שקלים. לאור זאת יהיה חשוב לפנות אל עורך דין מנוסה אשר יוכל להבין את המצב הספציפי הזה בו הופר החוזה וכך הוא יוכל לתת לכם ייצוג הולם.

חוזה בעל חשיבות עצומה מבחינה משפטית

דעו לכם כי הפרת הסכם מכר נחשבת לדבר חמור ביותר וכתוצאה מכך ניתן לקבל פיצויים משמעותיים למדי לאחר תביעה. לאור זאת במידה והתרחש מקרה מעין זה, אל לכם לוותר בעניין. יהיה חיוני מבחינתכם לפנות אל עורך דין אשר ילווה אתכם בהליכים המשפטיים וידע בדיוק כיצד לסייע לכם בכל היבט.

גובה הפיצויים בהתאם לכל מקרה ספציפי

עניין נוסף שצריך לקחת בחשבון בכל הנוגע אל הפרת הסכם מכר יהיה העובדה כי גובה הפיצויים שתהיו זכאים להם לאור ההפרה של ההסכם תהיה תלויה בהתרחשות הספציפית של המקרה שלכם. האם הדבר נעשה בזדון, מה רמת החומרה של ההפרה וזאת לצד פרטים נוספים ובהתאם לשיקולו של השופט והטיעונים של עורך הדין.