הדפסת פנקסי צ’קים בעיצוב אישי – מה מותר מה אסור?

יכול להיות ששמעתם ממישהו על צ'קים מעוצבים לעסק ומיד מיהרתם למזכירה או הגרפיקאית שתייצר לכם אחד כזה שתוכלו פשוט לשכפל ולהפוך גם את העסק שלכם לעסק ממותג בכל הפינות שלא.

אז זהו, שלא. אי אפשר פשוט לשכפל צ'קים. צ'קים כמו מזומן, זהו מכשיר תשלום שמאובטח באמצעי אבטחה שונים כדי למנוע שכפול, גניבה וגניבת זהויות.

כחלק מהתהליך בנק ישראל מאבטח על גבי הצ'ק בצורות שונות כדי שלא יתבצעו גניבות בעתיד ושימוש לא חוקי בצ'ק.

אז מה מותר ומה אסור בכל מה שנוגע לפנקסי צ'קים? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

הדפסת פנקסי צ'קים:

כדי להדפיס פנקסי צ'קים, עליכם לעשות סקר שוק תחילה. מה כדאי לבדוק? ראשית, עלויות ואיכות של בית הדפוס שאתם עובדים אתו. כדי שההדפסה של הצ'ק תהיה איכותית יש צורך במכונות הדפסה מתקדמות שיכללו גם הדפסה איכותית מאוד וגם שילוב של אמצעי האבטחה על הצ'ק.

מה שעוד צריך לבדוק זה בדיוק את זה, את האבטחה שעל הצ'ק. כל בית דפוס שמנפיק צ'קים צריך להכיר את מנגנוני האבטחה שמצויד בהם כל צ'ק. זו הדרך להגן על כספיכם מפני עבירות פליליות של גנבים למיניהם. בנוסף, עליכם לוודא שבית הדפוס מחזיק אצלו את האישורים הדרושים כדי להנפיק צ'קים. חשוב להבין, הנפקת צ'קים צריכה להיות מקצועית מבחינת אמצעי האבטחה ולא ניתן להקל ראשה בעניין.

ישנם בתי דפוס מקצועיים שמנגנוני האבטחה שלהם על הצ'קים טובים יותר משל הבנק ורבים יותר. אנו ממליצים לכם ללכת על מקומות כאלו, כך אתם יודעים שאתם מקבלים מוצר מאובטח ברמה הכי גבוהה כדי שלא יהיו תקלות בעתיד.