סדנאות לארגונים למיומנויות רכות

ישנו משפט מפורסם שאומר שעובדים מאושרים יוצרים חברה עשירה. זה נכון מאוד וכבר הוכח. אולם יש עוד משפט שצריך לומר, עובדים מאומנים יוצרים חברה עשירה. ככל שהעובדים שלכם יותר מתפתחים כאנשים, כבעלי מקצוע, הרווח העיקרי הוא לחברה שבה הם עובדים.

לכן, תחום פיתוח המיומנויות אצל העובדים הוא חשוב מאוד שלא לומר קריטי. אלא שברוב המקרים מנהלים שמים את הדגש על התחום המקצועי.

למשל, משרד רואי חשבון יעביר לעובדים הרצאות והדרכות בתחומי ראיית החשבון כדי שיוכלו לעשות את העבודה שלהם בצורה מקצועית יותר וכן, לענות על הדרישות המשתנות של החוקים והשוק.

אין ספק שזה חשוב, אולם ישנן גם מיומנויות רכות שעל העובדים לשלוט בהם. הן חשובות לא פחות מהמיומנויות המקצועיות. אז איך תלמדו את העובדים שלכם מיומנויות רכות? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

סדנאות למיומנויות רכות:

מיומנויות רכות הן כל מה שקשור להתנהלות של העובדים. למשל, אם יש לכם חברה של אנשי מכירות, המיומנות המרכזית שהעובדים צריכים לשלוט בה היא כמובן מכירות, אולם בנוסף, הם צריכים גם לדעת להתמודד עם מקרים בהם הם לא מצליחים למכור. הם צריכים לדעת לנהל את הזמן שלהם נכון וגם, להיות מכוונים לתוצאה.

אלו מיומנויות שאם לא מלמדים אותם, הם לא קיימים. כאשר הם לא קיימים תפוקת העובדים מוגבלת שכן הם נתקלים בבעיות שאין להם מושג איך לפתור אותן.

כדי לשפר מיומנויות רכות ניתן להזמין סדנאות ממוקדות לארוגנים שמקנים כלים מתאימים לכל האתגרים שניצבים בפני העובדים שלכם. אם אתם לא יודעים אלו הכשרות יתאימו לכם, אתם יכולים לפנות אלינו, נבחן את תחום העסק ונגיד לכם מה יכול להיות רלוונטי בשבילכם.

למידע נוסף, צרו קשר עוד היום עם שרון גדרון.