שולחן החתלה קטן – יתרונות וחסרונות

שולחן החתלה קטן

לשולחן החתלה ולשידת החתלה בסוף יש את אותו התפקיד. אך לא התפקיד הוא שגורם לנו להתלבט בין השניים. בעקבות גודלן, נפח האחסון שלהן יהיה שונה וכמו כן, גם המקום שיתפוס בחדר. כמובן שהשיקולים של כולנו שונים בתכלית ולכן אין מנצח בהשוואה הזו. אך כדי להקל עליכם את ההחלטה, ערכנו רשימת יתרונות וחסרונות לשולחן החתלה.

שולחן החתלה – חסרונות


נכון, צדקתם. אני מאלה שמשאירות את הטעים לסוף. אז נתחיל בחסרונות הטמונים ברכישת שולחן החתלה.

  • נפח אחסון קטן – רהיט החתלה בדרך כלל משמש כמקום אחסון לכל מה שקשור בזה ולפעמים מכיל אף יותר. מקסימום נוחות כמובן תהיה כששידת ההחתלה תהיה גדולה.

  • משטח עבודה קטן – בין חיוך לקול מוזר שאנו עושים כדי להצחיק את התינוק שלנו בזמן ההחתלה, אנו מנסים לבצע את המשימה בצורה חלקה, מהירה וכמובן מהמקום. הרי לא נשאיר את הבייבי שלנו לבד על שולחן גבוה. שולחן החתלה יספק לנו שטח עבודה קטן יחסית לאופציות האחרות.

  • לא הפריט הכי שיקי בחדר – איך שלא נהפוך את זה, שולחן החתלה נראה כמו שולחן החתלה. אם אנחנו בקטע של עיצוב החדר לפרטים הכי קטנים, כדאי שנחשוב שוב על שולחן ההחתלה.

שולחן החתלה – יתרונות

  • לא תופס הרבה מקום בחדרשולחן החתלה קטן בהחלט מקבל את התואר של הרהיט שעבר טרנספורמציה רצינית בשנים האחרונות. ממצב בו הוא בעצם מהווה חצי ארון (ובינינו, בחדר קטן זה יכול מאוד להקשות) ועד למבנה שולחני מהמם ומכיל ביותר.

  • קל לשינוע – כמו כל שולחן מוצלח, שולחן ההחתלה יהיה קליל ביותר לשינוע. אם לצורך ניקיון של החדר או שמא שינויים עיצוביים.

  • זול יותר – הרבה פעמים המחיר הוא המשתנה המשמעותי באמת המכתיב את בחירתנו, שולחן החתלה יהיה זול יותר משידה גדולה ומעוצבת.

    > למגוון רחב של אביזרים ומוצרים לתינוקות לחצו כאן> https://www.baby-lee.co.il/accessories