מיסוי פרישה

מהו גיל הפרישה מעבודה לשכירים בישראל? כאשר מדובר בגברים הגיל הוא 67, ואילו כאשר מדובר בנשים, הגיל הוא 62. כאן נכתוב על מיסוי פרישה.

פנסיה ופטור

שכירים שעבדו הרבה שנים, זכאים לסל פטור הניתן ע"י מס הכנסה.

שכר הפטור

בסופו של דבר מדובר על החזרי מס למי שפרש לגמלאות, לעיתים מדובר אף במאות אלפי שקלים. 

אולם בכדי לקבל פטור ובנוסף החזרי מס, יהיה עליכם לפנות לחברה בעלת וותק רב, מובילה בתחום, צוות העובדים יבדוק למענכם מהו מיסוי פרישה, וחשוב לדעת כי כל הבדיקות מתבצעות בחינם.

מימוש הסל

תוכלו לקבל פטור, כל זאת במסגרת קיבוע זכויות,  באמצעות הכנסות או לחילופין, שילוב ביניהן.

כספי פרישה

הפיצויים עליהם אנו כותבים, רלוונטיים לשלושים ושתיים שנות עבודה, עוד טרם גיל הזכאות, וכך מחשבים בדיוק את הפטור. בנוסף, ניתן גם לקבל פיצויים כספיים לכל מי שעבד גם לאחר הגיל בו הוא יהיה זכאי לפטור.

יתרות קצבה

כאן אנו מדברים על יתרות קצבה בקופות גמל, קרנות פנסיה או תוכניות ביטוח.

כל אלה מחולקים ליתרות הון, פיצויים ויתרות קצבה. אם יש לכם יתרות הון, תוכלו למשוך את כל הכסף וכן פטור ממס, כאשר הדבר איננו פוגע במה שנשאר מהון הפטור מתשלומי מס.

קצבה חודשית

את הפיצויים המגיעים לכם כמו גם החזרי מס, וגם את יתרות הקצבה, כספים שנועדו למשיכה על פי הקצבה החודשית והם חייבים במס, תוכלו למשוך באמצעות המסגרת של הפטור.

אל מי כדאי לפנות?

סביר להניח שרוב השכירים בארץ אינם מודעים לנושא של מיסוי פרישה ובנוסף גם החזרי מס. הדרך הטובה ביותר לדעת עם מגיע לכם כסף, היא לפנות לחברה אשר כל יעודה הוא לעסוק בתחום זה, והבדיקות נעשות בחינם. כדאי? בהחלט. מחפשים חברה מומלצת להחזר מס? צרו קשר >>>>