מחיר ניקוי דירה – כמה עולה לנקות את הדירה?

שירותי ניקיון הינו שירות שקיים כבר הרבה מאוד זמן. כבר לפני מאות שנים שירתו בבתי העשירים אנשים שתפקידם היה לדאוג לניקיון הבית וככל שחלפו השנים, החל המושג של 'מנקה' להיכנס לעוד ועוד בתים ברחבי העולם. עם הזמן, כאשר החלו לבנות בתי מגורים גדולים יותר ובעלי קומות, הקימו חברות מיוחדות שהעסיקו אנשים שכל תפקידם הוא לנקות בתים של אחרים בתשלום.

ניקוי דירה – מה זה כולל?

ניקוי דירה פירושו להפוך דירה מלוכלכת לדירה נקייה עם כל המשתמע מכך. ניקוי רהיטים מאבק, רחיצת שמשות, ניקוי שטיחים וספות, חיטוי חדרי שירות והכי חשוב, שטיפת הרצפות. כאשר מדובר על ניקוי של דירות קטנות, מעדיפים אנשים רבים לערוך את הניקיון בעצמם מכיוון שהוא לא דורש הרבה מאוד זמן וכוח.

אך כאשר מדובר על דירות גדולות, וילות אירוח וכדומה, מעדיפים בעלי המקום להזמין חברת ניקיון שיערכו עבורם את הניקיון היסודי באופן קבוע.

מחיר ניקוי דירה – כמה עולה לנקות את הדירה?

מחיר של ניקיון דירה נקבע על פי פרמטרים שונים אשר כוללים כאמור התייחסות לסוג הניקיון הדרוש ולכמות הרהיטים שקיימים במקום.

כמו כן, נלקח בחשבון גודל הדירה המיועדת לניקוי, כמות הפועלים המנקים הנדרשת, וכמובן, משך זמן העבודה המשוער. לאחר שקלול של כל הנתונים הללו, ניתן לקבוע מחיר ניקוי דירה!

חשוב לדעת – כי לא בכל השעות ביום תעריף הניקיון יהיה זהה. כך למשל תעריף של ניקיון לילה יהיה גבוה יותר לעומת תעריף של ניקיון יום ולכן יכולים להיות פערים רציניים במחיר. המחירים לניקוי דירה יכולים לנוע בין כמה עשרות שקלים לשעה ולהגיע אף לכמה מאות. הכול בהתאם לפרמטרים שהזכרנו לעיל.