כמה עולה ריצוף פורצלן?

אריחי גרניט פורצלן אלו אריחים שמיוצרים בתעשייה מתקדמת, בשילוב של אלמנטים מהטבע כמו קוורץ. התוצר נחשב עמיד מאד מפני שחיקה, איכותי וחזק. לא פלא שרבים בוחרים כיום לחפות את הרצפה בבית, בעסק ובכל מקום בריצוף פורצלן.

המחיר ולא רק

כאשר בודקים פתרונות ריצוף צריך לזכור כמה עקרונות חשובים. רבים הם האנשים שנוטים לבדוק לפני הכול את העלויות של המוצר. אבל זו טעות – יש מוצרים זולים שגם המחיר הזול שלהם יקר מידי עבורם.

לעומת זאת יש מוצרים יקרים מאוד שמוכיחים את עצמם לאורך שנים ארוכות של שימוש משביע רצון, ללא בלאי וללא שחיקה, מה שמוכיח שהעלות הגבוהה משתלמת ונכונה.

לכן לפני שבודקים מחירים חשוב לבדוק גם פרמטרים נוספים שמשמעותיים לשביעות הרצון שלנו מהריצוף. קראו בהרחבה על ריצוף פורצלן!

האיכות, המראה והעמידות

בגלל שמדובר על מוצר מתועש, יש בשוק מגוון רחב של מוצרים. לכל מוצר יש עובי שונה, רמת עמידות אחרת וגם תהליכי ייצור אחרים. בסופו של דבר הם אלו שקובעים את האיכות של המוצר, את העמידות שלו וגם את המחיר שלו.

כך שלפני הכול חשוב לברר על עמידות מפני שחיקה, על שברים אם עלולים להתרחש באריחים וכן הלאה. רק אחרי שברור לנו שאנו דנים על אריחים איכותיים באמת, כאלו שילוו אותנו לאורך שנים ללא נזק, נבדוק מהם העלויות.

העלות של החומר ועלות העבודה

כאשר רוכשים אריחי ריצוף חשוב לקחת בחשבון את העלויות הנוספות. כי זה לא רק המחיר של האריחים. כי כל אריח צריך ליישם. וריצוף זו מלאכה של רצפים. נבדוק ונברר מה המחיר של הריצוף, כי יש הבדלים בין חיפויים בגדלים שונים בגין העבודה וזמן היישום. נבחר מוצר איכותי במחיר הולם כפי שניתן למצוא באתר הבית של חברת מילסטון!