מקומות לחגוג יום הולדת 16 – כשלא רוצים להגזים

מקומות לחגוג יום הולדת 16


גיל העשרה מלא בהתרגשויות ובגיל 16 מסמל יותר מהכל מעבר כלשהו בתוך תקופת גיל ההתבגרות. התקפי הזעם נרגעים, ההורמונים מתייצבים לאיטם והמתבגרים הצעירים הופכים לקצת יותר בוגרים, קצת נוחים יותר והם בעיקר רוצים לחגוג את זה.

בנים, בנות ומה שביניהם

היכנסו פעם לכיתה ז ותסתכלו על הילדים לעומת כיתה י ותבינו את כל תורת היחסים כולה. בעוד בתחילת גיל ההתבגרות הפערים הפיזיים והמנטליים בין הבנים לבנות הם עצומים, הרי שבגיל 16 הם מתהפכים ומתאזנים. לזה נלווים גם כל החששות מדחייה, המתח שבפניה למין השני וההתרגשות הילדותית, כל אלה נרגעים, הפערים מצטמצמים ובני שני המינים לומדים לחיות בנוחות זה לצד זה.

ה-מ-ס-י-ב-ה

לכן ברור למה בני ובנות ה 16 מעוניינים לחגוג בהגיעם לגיל 16 שטומן בחובו הבטחות גדולות, בחגיגה גדולה ונהדרת, אך צריך לזכור כי בסופו של דבר מדובר בעוד יום הולדת וצריך להיזהר לא לאבד פרופורציות ולחרוג מהתקציב שהקצבתם לכך.

המקום הנכון ביותר

יש לא מעט מקומות לחגוג יום הולדת 16, כשלא רוצים להגזים כדאי לחפש את אלה שמציעים חבילה שבה כלול כל מה שצריך למסיבה. מקומות כמו myprod , מועדונים המתאימים לנוער יציעו קייטרינג מותאם כמו המבורגרים, בר מתוקים, פנקייקים ובר משקאות קוקטיילים ללא אלכוהול, הדיג'יי יהיה מעודכן במוסיקה עכשווית ולרשות החוגגים יעמדו אופציות לאטרקציות במהלך האירוע כמו משחקי שולחן, עמדת קעקועים, תא הקלטות, מופעים מיוחדים ועוד.

כמו כל תהליך החינוך גם כאן ההורים צריכים להוכיח גמישות לצד עמדות נוקשות. קבעו חוקים ברורים לאירוע כמו – כל הילדים מוזמנים למניעת חרם, אין שתייה אלכוהולית ואין חריגה מהתקציב לצד גמישות בבחירת התפריט והאטרקציות לאירוע.

> אנשים חיפשו גם מועדונים לבת מצווה