עו"ד פשיטת רגל – האם הם באמת יכולים לעזור?

להגיע לפשיטת רגל זה אחד הדברים המפחידים ביותר יזמים ובעלי עסקים. אך מסתבר כי לצד יזמים ובעלי עסקים שמתמודדים עם מציאות שכזאת, גם אנשים מן השורה שנקלעו למזל רע או נעקצו עשויים ליפול לפשיטת רגל. במצבים אלה נשאלת השאלה במה עו"ד פשיטת רגל יכולים לעזור. ומסתבר כי עורכי הדין יכולים לסייע בכמה וכמה מובנים שונים. 

חייב או לא חייב, זו השאלה 

פשיטת רגל מלווה פעמים רבות בהגשת חיובים מצד הנושים, דרך הוצאה לפועל. אבל כפי שמסביר עו"ד פשיטת רגל, לא תמיד ישנה הסכמה על עצם קיום החוב, כולו או חלקו. עורכי דין בתחום זה יכולים לייצג את החייבים ולהגיש בשמם התנגדויות כנגד חיובים ספציפיים. 

הסתבכתם עם הברחת נכסים? צרו קשר >>>

טיפול באיחוד תיקים 

כאשר חובות נערמים, מגיע קושי מאוד מרכזי של התמודדות מול כמה וכמה תיקים בו זמנית. על מנת להפוך את ההתמודדות עם כל הנושים ליחידה אחת, יכול עורך הדין בשם הלקוח להגיש בקשה לאיחוד תיקים. בצורה כזאת, מכניסים את כל החובות ל"סל" אחד. קבלת ההחלטה לגבי החובות תהיה בעלת תוקף לגבי הסך הכל. 

עיקולים שניתן לבטל 

אם אתם מתמודדים עם מציאות לא פשוטה של פשיטת רגל, יכול מאוד להיות שפעילותכם בחשבונות הבנק הוגבלה במידה לא פרופורציונלית. הדבר נעשה בין היתר על ידי הטלת עיקולים. כאשר הוטלו עקולים על ידי הוצאה לפועל או על ידי גורמים אחרים, עו"ד פשיטת רגל יכולים לסייע למשל על ידי פניה לביטול עיקולים. בנוסף, עורכי דין יכולים לתת מענה בהיבטים רבים נוספים, למשל הגשת טענה כי החוב נפרע, הגשת בקשה לצו הפטר, פניה לביטול של צווים שונים כגון עיכוב יציאה מהארץ ועוד.