מה כדאי לדעת לפני שפונים אל מכון סקרים

לפני כל מערכת בחירות נדמה שכולם מדברים על סקרים ושוב סקרים. אבל למעשה, מכון סקרים לא בהכרח חייב לפעול בשדה הפוליטי. כבעלי עסקים או כמנהלים בעלי יוזמה, חשוב לדעת כי מכוני סקרים יכולים להנגיש עבורכם מידע בעל חשיבות עסקית רבה. אלה הדברים שכדאי לכם לדעת לפני שפונים אל מכון סקרים עתיר ניסיון. 

מיהו הלקוח 

לרוב, מכון סקרים ירצה לבנות סקר המותאם לפרופיל מסוים של לקוח (או לפרופילים של פלחי לקוחות שונים). על כן, כדאי לפנות מצוידים עם הגדרה טובה למדי, של מיהם הלקוחות הרצויים לכם או מיהם הלקוחות אליהם אתם פונים כבר כיום. 

כדאי להגיע עם הגדרת מטרה 

לפני שתפנו אל מכון סקרים כדאי לדעת מהי המטרה שעל הפרק. כדאי שהמטרה תהיה מנוסחת בצורה הדוקה למדי ולא מעורפלת. לדוגמא, "אני רוצה למכור יותר," זו מטרה טובה והגיונית אך היא גם קצת כללית. הגדרת מטרה מדויקת יותר תהיה למשל: "אני רוצה למכור יותר, על ידי כך שאבין מה הלקוחות שלי מחפשים, מה חשוב להם". 

תקציב שעל הפרק  

כדאי לדעת פחות או יותר מהו התקציב שתרצו להשקיע כעת, על מנת להפיק תובנות חשובות מסקרים או מבדיקת מגמות. גובה התקציב יאפשר למכון להגדיר תוכנית עבודה, לפתח שאלון או שאלונים, להכין סקרים טלפוניים, להקצות סוקרים וכן הלאה. 

הניסיון של מכון הסקרים 

פנו אל מכון סקרים לאחר שבדקתם והתרשמתם ממידת הניסיון והגישה המקצועית. ניהול מכון שכזה, הכנת סקרים וניתוח תוצאות אינם צומחים מעצמם. העדיפו מכון בעל ניסיון רב בעבודה מול המגזר העסקי. מכון שיכול לתרגם את הרצונות שלכם לכדי תהליך בדיקה מדוקדק, מפוקח, שנותן תוצאות ותובנות. לאחר מכן ניתן לגזור צעדים עסקיים נכונים.