מהו סימן מסחר ומדוע חשוב להכיר את החוק

סימנים מסחריים הם סמלים, מילים או מכשירים אחרים שעוזרים לזהות את המקור של מוצר או שירות. סימן מסחרי הוא מזהה של מוצר או שירות המשמש להבדיל בינו לבין מוצרים או שירותים דומים. זה יכול להיות מילה, ביטוי, סמל, עיצוב, צליל, ריח, צבע ועוד.

סימן מסחרי הוא מילה, ביטוי, סמל או עיצוב המזהים ומבדילים את מקור הסחורה של צד אחד מאלה של אחרים. סימני מסחר משמשים לזהות טובין מסוים כמגיע ממקור מסוים. סימני מסחר משמשים בדרכים רבות ושונות. ניתן להשתמש בהם כדי להבחין במקור הסחורה (כגון באמצעות סמלי לוגו), או שניתן להשתמש בהם כדי למנוע בלבול צרכני (כגון עם סימנים מסחריים עבור מוצרים זהים או דומים מאוד).

סימן מסחרי הוא מילה, ביטוי, סמל או עיצוב המזהים את מקור הסחורות או השירותים של חברה אחת ומבדילים אותם מאלה של אחרים. על מנת שיהיה סימן מסחרי על שמך, עליך להיות מסוגל להוכיח כי נעשה בו שימוש למטרות עסקיות בעבר. 

מה זה סימני מסחר?

סימני מסחר מוגנים על פי חוק במדינות ברחבי העולם. ניתן לרשום אותם בממשלות על מנת לקבל הגנה משפטית מחברות אחרות המשתמשות בסימנים מסחריים דומים וכדי למנוע מחברות אלו להפר את זכויותיך.

סימן מסחרי הוא מילה, ביטוי, סמל או עיצוב, או שילוב של מילים, ביטויים, סמלים או עיצובים המזהים ומבדילים את מקור הסחורה של צד אחד מאלה של אחרים.

רישום סימן מסחר הוא חלק חשוב בדיני הקניין הרוחני (IP). סימני מסחר יכולים לעזור לזהות מי הבעלים של איזה מוצר ואילו זכויות יש להם ביחס למוצר זה, קבלו מידע באתר עורך דין סימני מסחר. סימן מסחרי הוא משהו שנרשם בממשלה. לבעל הסימן יש זכויות חוקיות להשתמש בו במוצרים ובשירותים הקשורים לעסק שלו.