נוטריון לאנגלית. התוצאות הטובות ביותר

משרדו של עו"ד רם אפרתי מציע בין שלל שירותיו שירותי נוטריון לאנגלית. שירות נקודתי זה מאפשר ללקוחות המשרד ביצוע של תהליכים בירוקרטיים במסמכים שחייבים תרגום מקצועי מאנגלית על ידי נוטריון השולט באנגלית ברמת שפת אם. 

המשרד מציע מגוון שירותים, ביניהם: אימות חתימה, שירות תרגום מסמכים, ניסוח חדש של מסמכים רלוונטיים מהשפה האנגלית לשפה העברית.

בשנת 1976 נחקק חוק חדש שאומר שנוסף לפעולות המשפטיות השונות שבסמכותו של נוטריון, על פי חוק הנוטריונים, כל נוטריון לאנגלית יקבל את הסמכות המשפטית בנושא אישור ותרגום מסמכים מהשפה האנגלית. 

משרד עו"ד רם אפרתי מציע ללקוחותיו שירותי נוטריון לאנגלית. השירות מקצועי וניתן ע"י מיטב המומחים. כולם בעלי ידע שפתי נרחב באנגלית ויותר מזה, בביטויים מקצועיים בתחומים שונים, מה שנותן ללקוחות שירות מקצועי ומהיר.

נוסף לשירות המקצועי יצר המשרד עם השנים קשרי עבודה טובים עם משרדי השגרירויות הזרות בישראל. קשרים טובים אלה שנרקמו בזכות עבודה טובה מקלים על התהליך ומבטיחים שירות מקיף וטוב על ידי צוות המשרד.

שירותי נוטריון לאנגלית עוד שירותים הניתנים במסגרת המשרד: טיפול בחוזי שכירות, הסכמי ממון, תעודות רשמיות עבור תעודות נישואין או תעודות לידה, עריכת אישור נוטריוני, תרגום מסמכים, תרגום צוואות, טיפול במסמכים משפטיים, אישור על תרגומי מסמכים והעתקים למסמכים.

אז מה כדאי לעשות במידה ואתם זקוקים לשירותי נוטריון?

במידה ואתם צריכים שירותי נוטריון לאנגלית כדאי לבדוק אם יש לו את הניסיון והכלים לתת לכם מענה כולל מעבר לתרגום ואישור חתימה. לנוטריון כאמור יש ערך משמעותי. חתימתו מאשרת את זהות החותם על מסמך ונכונותו. ויותר מזה, חתימתו של נוטריון מאשרת כי החותם חתם על המסמך מרצונו החופשי בלבד.